16 november 2012

Onze werkwijze

  • U belt ons op voor advies of u klikt in onze webshop aan wat u wilt huren.
  • Bij bezorging worden de huurartikelen een dag eerder geleverd en dag na feest weer afgehaald uitzondering op zondag.
  • De artikelen worden aan de deur/begaande grond geleverd in transportkarren.
  • Voorbeeld 1. U heeft zaterdag of zondag feest vrijdag bezorgen wij dan bij u en maandag halen wij deze weer bij u af.
  • Voorbeeld 2. Woensdag huurdag dinsdag afleveren en donderdag weer afhalen.
  • Afhalen/retouren bij ons filiaal is op werkdagen Ma t/m Vrij tussen 08:30 en 17:00 Zaterdag tussen 09:00 en 12:00
  • Voorbeeld 1. U huurt op zaterdag of zondag vrijdag Afhalen en maandag weer retour brengen.
  • Voorbeeld 2. Woensdag huurdag dinsdag afhalen en donderdag weer retour.
  • U betaalt bij ons alleen de dag van gebruik wilt u meerdere dagen huren dan is dat geen enkel probleem dit verwerken wij voor u in een vrijblijvend offerte deze prijzen kunnen wij niet telefonisch doorgeven dit verschilt namelijk per periode van huur.
  • Wij kunnen bij sommige producten  een borgsom vragen.
  • U dient zich altijd te legitemeren bij afhalen.
  • U geeft uw bestelling door via de webshop of per telefoon 0180-444875 of per Email: info@partyverhuur-barendrecht.nl
  • Na controle op beschikbaarheid krijgt u van ons een offerte per mail deze dient u goed te controleren en bij akkoord bevestigt u deze per email aan ons.
  • Betalingswijze.
  • Contant/Pinnen mogelijk zowel bij de chauffeur of op ons filiaal.
  • Bank na akkoord offerte kunt u het bedrag overmaken van de offerte 3 dagen voor aflevering of afhaal.
  • Bedrijven betalen op rekening binnen 14 dagen Nieuwe Bedrijven dienen eerst vooraf te betalen.
  • De artikelen worden op de afgesproken dag gebracht en opgehaald.
  • Eventuele schade, onnodig lang wachten en Parkeerkosten wordt door ons aan de huurder doorberekend.